موجودی: موجود

Digital Manufacturing: The Industrialization of “Art to Part” 3D Additive Printing 1st Edition

1,430,200 تومان

توضیحات

تولید دیجیتال: صنعتی شدن چاپ افزودنی سه بعدی “هنر تا قسمت” هر چیزی را که برای درک اینکه چگونه پیشرفت های اخیر در علم مواد، مهندسی ساخت و طراحی دیجیتال برای ایجاد قابلیت های جدید هیجان انگیز ادغام شده اند را توضیح می دهد. بخش‌ها اصول مربوطه را در مهندسی مکانیک و علم مواد و موضوعات پیچیده و عملی در ساخت افزودنی‌ها، مانند ساخت قطعات، همه در چارچوب محیط طراحی دیجیتال مدرن مورد بحث قرار می‌دهند. موفقیت در عصر تولید سایبری-فیزیکی “هنر به بخش” امروزی مستلزم یک پایه قوی در مبانی علم و مهندسی و همچنین دانش آخرین تکنیک ها است که خوانندگان همه آنها را در اینجا پیدا خواهند کرد.

هر فصل توسط متخصصان پیشرو و بر اساس تجربیات دست اول توسعه یافته است، دانش ضروری را که خوانندگان برای حل مشکلات مربوط به تولید دیجیتال نیاز دارند، به دست می آورند.

با ارائه اطلاعات پایه ای با دقت انتخاب شده از طیف وسیعی از رشته ها، به تولید مهندسان “T شکل” مورد نیاز در عصر تولید دیجیتال امروزی کمک می کند.
هر مرحله در فرآیند تولید افزودنی، از طراحی محصول تا بازرسی را پوشش می دهد
به مدل‌های کسب‌وکار و روندهای اجتماعی-اقتصادی مرتبط با تولید فیزیکی سایبری، همراه با جنبه‌های فنی می‌پردازد.

ادامه مطلب

توضیحات تکمیلی

انتشارات

Elsevier

سال چاپ

2023

شابک

9780323950626

صفحه

482

نویسنده

Chandrakant D. Patel, Chun-Hsien Chen

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “Digital Manufacturing: The Industrialization of “Art to Part” 3D Additive Printing 1st Edition”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *