موجودی: موجود

Cybercrime and Cybersecurity 1st Edition

1,101,300 تومان

توضیحات

حوزه امنیت سایبری و جرایم سایبری یک حوزه مطالعاتی حیاتی و به سرعت در حال تحول است. همانطور که جامعه ما بیشتر و بیشتر به فناوری وابسته می شود، خطرات جرایم سایبری افزایش می یابد. این کتاب مقدمه ای جامع برای این زمینه ارائه می دهد که هم جرایم سایبری و هم امنیت سایبری را پوشش می دهد.

این کتاب با ارائه یک نمای کلی از تهدیدات رایج و دیدگاه مدیریت ریسک جرایم سایبری آغاز می شود. این برنامه انواع مختلف تهدیدات، مانند هک، بدافزار، فیشینگ و مهندسی اجتماعی و راه‌های مختلفی را که می‌توانند بر افراد، کسب‌وکارها و جامعه تأثیر بگذارند، بررسی می‌کند. همچنین مفهوم مدیریت ریسک و رویکردهای مختلفی را که می توان برای مدیریت ریسک های سایبری استفاده کرد، مانند اجتناب از ریسک، کاهش، انتقال و پذیرش معرفی می کند.

از آنجا، کتاب به سه حوزه کلیدی امنیت سایبری می پردازد: افراد، فرآیند و فناوری. نقش افراد در امنیت سایبری از جمله کارکنان، پروفایل روانی، حساسیت نقش، آگاهی، آموزش و آموزش را بررسی می کند. همچنین اهمیت فرآیند، از جمله استراتژی و حاکمیت، سیاست، مدیریت پیکربندی و امنیت فیزیکی را بررسی می‌کند. در نهایت، این کتاب نقش حیاتی فناوری، از جمله امنیت سیستم، شناسایی و احراز هویت، مجوز و کنترل دسترسی، و رمزنگاری را بررسی می‌کند.

این کتاب به گونه‌ای طراحی شده است که برای طیف گسترده‌ای از خوانندگان، از دانش‌آموزان سال اولی که برای اولین بار در مورد جرایم سایبری و امنیت سایبری مطالعه می‌کنند تا متخصصان با تجربه که نیاز به درک بهتر هدف برنامه‌ها و کنترل‌های امنیت سایبری دارند، در دسترس باشد. این به شیوه ای واضح و مختصر نوشته شده است و هر فصل بر اساس فصل قبل است تا یک نمای کلی از این زمینه ارائه دهد.

به طور کلی، این کتاب یک منبع ضروری برای هر کسی است که علاقه مند به حوزه امنیت سایبری و جرایم سایبری است. این یک مقدمه انتقادی برای مفاهیم، ​​نظریه ها و عملکردهای کلیدی در این زمینه ارائه می دهد و مطمئناً برای سال های آینده مرجع ارزشمندی خواهد بود.

توضیحات تکمیلی

انتشارات

Routledge

سال چاپ

2024

شابک

9781032524498

صفحه

182

نویسنده

Paul A. Watters

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “Cybercrime and Cybersecurity 1st Edition”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *