موجودی: موجود

Textbook of Dermatologic Ultrasound 1st ed

1,076,500 تومان

توضیحات

این کتاب یک راهنمای آموزشی برای سونوگرافی پوست ارائه می دهد. مانند هر زمینه تصویربرداری، سونوگرافی پوستی پویا است و با انتشار فناوری جدید، ناحیه گسترش می یابد. این کتاب درسی ترکیبی از دانش ضروری لازم برای شروع و به روز رسانی دقیق در زمینه سونوگرافی پوست است.

این کتاب به سه بخش تقسیم می‌شود: الزامات، ویژگی‌های اولتراسوند در شرایط رایج پوست، و عملی. بخش اول اطلاعات اولیه مورد نیاز در سونوگرافی پوست، از جمله توصیه های فنی و مفاهیم پوستی را شرح می دهد. مورد دوم شرایط پوستی عمده و نمایش اولتراسوند آنها، از جمله تومورهای خوش خیم و بدخیم پوست، بیماری های کودکان، موجودات ناخن، شرایط التهابی، عفونت ها و آلودگی ها، و زیبایی را پوشش می دهد. بخش آخر نکاتی را برای گزارش دهی و روش های مداخله ای اولتراسوند درماتولوژیک پوشش می دهد. فصل ها ارتباط کلینیکی، اولتراسونوگرافی و بافت شناسی قابل توجهی از جمله الگوریتم هایی را برای کمک به تمایز شرایط مختلف ارائه می دهند. این کتاب علاوه بر این شامل 150 سوال خودارزیابی (CME) در پس زمینه، چندین نکته کلیدی، انبوهی از تصاویر پیشرفته با پروب هایی با فرکانس 18 تا 70 مگاهرتز و فیلم های اولتراسوند است.

این یک راهنمای ضروری برای پزشکان، دستیاران و دانشجویان در رادیولوژی، پوست، جراحی پلاستیک و هر حرفه ای است که می خواهد در زمینه سونوگرافی پوست کار کند.

توضیحات تکمیلی

انتشارات

Springer

سال چاپ

2023

شابک

9783031087356

صفحه

558

نویسنده

Ximena Wortsman

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “Textbook of Dermatologic Ultrasound 1st ed”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *